Oldalak

~ Néhány tény rólam - Az író, mikor bemutatkozik ~

Kedves Olvasóim! 

Úgy érzem, így a tízezer oldalmegjelenítéshez közeledve elérkezett az idő, hogy megosszak veletek néhány "izgalmas" információt magamról. Bár már létrehoztam az "Érdekességek" névre keresztelt menüpontot, az mégsem az igazi. A bejegyzés végén felteszek nektek néhány kérdést, akinek van hozzá kedve, bátran válaszoljon! :) Nem harapok, és megöl a kíváncsiság!!!

  • Az életem az írás- habár bloggerek körében ez talán nem nagy világszenzáció. Körülbelül kilenc évesen kezdődött nálam a szenvedély, tehát több, mint egy évtizede.
  • Az első írásom egy szinte szó szerint kopírozott mese volt. :D Öreg hiba a plágium, de valahol mindenkinek el kell kezdenie.
  • Nemrégiben bukkantam rá egy ősrégi mesére, amit még Paintben- igen, tudom, termékmegjelenítés, stb....- írtam, sőt, illusztráltam is! 
  • Vicces, de a legtöbb írásom novellaként csírázik, azután minimum kisregény lesz belőle- menthetetlenül sokat tudok rizsázni, íme a hű bizonyíték.
  • Eddig négy befejezett, és három folyamatban lévő regényem van. Olyan kreatív címekkel, mint (sorrendben): Fruzsi - Vakáció Rómában, Ő & Én, Regény az élet, Tiszavirágok, Tengerkék és hamuszürke, Paradicsomlé, Nyár a szemeidben. (Egyébként ezek javarészt következők Wattpaden, ha kedvet kaptok hozzá, íme a link: https://www.wattpad.com/user/Erikarszintye)
  • Ha innentől fogva egyetlen egy ételt ehetnék az minden bizonnyal a....FAGYI lenne. Egyszerűen imádom! 
  • Megrögzött mániám a tisztaság- na jó, azért nem kóros az állapot. De addig nem nyugszom, míg be nem vetem az ágyamat, és el nem pakolom az előző nap előrángatott könyveket.
  • Írói álnevem jelentése (az én olvasatomban legalábbis) "Fényességes Violinkulcs". Atya Isten! Mennyivel jobban hangzik az angol verzió...
  • A Nyár a szemeidben nyomokban valóságot is tartalmaz (szerelmi csalódás, pánikbetegség, zenei vénával megáldott pasik), tehát aki allergiás rá, készítse elő a gyógyszerét. ;) De semmiképp se hagyjátok abba az olvasást! 
  • Ha az élet írója perbe fogott volna ötletlopásért, már réges-rég börtönben csücsülnék....
  • A történet írásához két zenei listát kreáltam- egy retrot és egy mai slágerekből állót. A történet írásában a leginkább a WellHello dalai ihletnek. Lentebb mellékelem a linkeket. :D
  • Hihetetlenül kíváncsi vagyok arra, vajon mit láthat Cézi! Egyetlen napra szívesen helyet cserélnék vele- micsoda beteges vágy ez...:D
  • Abszolút favorit blogom Brooklyn Lovegod: Addicted to love - A szerelem rabja című szerzeménye! :)
A tizenhárom olyan szerencsétlen szám, hogy nem is untatnálak titeket tovább a dilis tényeimmel. Jöjjenek a nektek szánt kérdéseim, utóiratként pedig a lejátszási listák. 
  1. Mióta követed a blogot?
  2. Ki a kedvenc szereplőd?
  3. Mit gondolsz, merre tart a történet? Happy end lesz vagy esetleg drámaian zárul? 
  4. Mi a Nyár a szemeidben legfőbb pozitívuma?
  5. Plusz egy pontért kitérhetsz a negatívumokra is! 
Kíváncsian várom válaszaitokat, MINÉL TÖBBET! 

És akkor a két lista linkje, néhány ízelítőnek szánt címmel:

RETRO: (Eye of the Tiger, Faith, Total Eclipse of the Heart): https://www.youtube.com/watch?v=OBwS66EBUcY&list=PLs_lsCRyOspmKzT4iSZ00_beo7PJEMDMW

MAI: (Széthagyott ruhák, Sokszor volt már így, Rakpart):
https://www.youtube.com/watch?v=o_62bnuTRRY&list=PLs_lsCRyOsplyeMucLLd9N1hntIfETEC3

2 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Hát eléggé meglepődtem, amikor láttam, hogy van már négy befejezett regényed!
    A blogot azt hiszem a második résztől kezdve követtem. Egy barátnőm ajánlotta, mert neki is nagyon megtetszett :)
    A kedvenc szereplőm Kitty. Na meg persze Cézium.
    Szerintem (vagyis naagyon remélem) happy end lesz. Van egy olyan sejtésem, hogy Kristóffal lesz valami... Mondjuk, hogy egy idő után az ellenszenv Cézi részéről átalakul szeretetté. Vagy valami ilyesmi :)
    A legfőbb pozitìvum, az a szókincsed. Hihetetlenül jól írsz! De komolyan! Annyira jó érzés olvasni a részeidet.
    Az egyetlen negatívum a húzás. Néhányszor túl sok a késleltetés. Persze ez nem nagy hiba :D
    puszi: Kiara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a válaszaidat! :D Már azt hittem, senki sem fog reagálni.... Hát, igazán örülök, ha tetszenek a részek, viszont valamivel ki kell tölteni a sztorit, nem történhet meg minden egyszerre, kell egy kis késleltetés. :D Viszont én is érzem, hogy kicsit sok, de ezen az elkövetkezendő részekben változtatni szándékozom. Kittit én is imádom, olyan vagány lány! :D
      Ölellek, Clef :)

      Törlés